بیادتم دوست خوبم

بیادتم دوست خوبم

تصوير زير مربوط به يكي از بهترين دوستان ماست كه درتاریخ  29 بهمن 1388 از اين دنيا رخت بر بست و به ديار باقي شتافت.دوست من گرچه رفتي از کنارمان ولي هميشه در خاطر ما هستي.روحش شاد و يادش گرامي...

صفرعلی جان،نمیدونم از کدوم حرف دلم واست بنویسم..فقط میتونم بگم خیلی دلم واست تنگ شده دوست خوبم.

کاش میشد یه بار دیگه با هم تو راه مدرسه راهنمایی شوریاب با بچه ها  قدم بزنیم و از درد دلامون واسه هم بگیم.اونوقت بعدش بریم همه با هم مثل همیشه روی یه کوه بلند بشینیم و صبحونه بخوریم و منتظر سرویس اساتید باشم.

کاش میشد برگردیم به اونروزهایی که هم اتاقی بودیم، مثل اون روز هایی که یه سال همش با هم بودیم و میخندیدم و شاد بودیم و درس میخوندیم.

کاش میشد بودی تا این بار هم مثل قبل تو بشی نفر اول مسابقه دو میدانی...ای کاش بودی....

دوست من گرچه رفتي از کنارمان  ولي هميشه در خاطر ما هستي.

برای شادی روحش صلوات بفرستید.

 




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1392/10/10/zarvandi - - گفته است :
سلام ،ازاینکه نسبت به دوست خودت و پسر عمه ی من ابراز احساسات کردید و نوشته های زیبایی را خلق کردید ممنونم . برای همه ی کسانی که در بین ما بوده اند ولی اکنون خاطراتشان را با همدیگر مرور می کنیم صلوات
پاسخ: سلام دوست خوبم، خودتون با اخلاق صفرعلی به خوبی آشنا بودید، خیلی پسر صادق و مهربونی بود..خیلی دلم واسش تنگ شده.. چند باری تو خوابم اومده.. امیدوارم همونطور که تو خواب دیدم جاش خوب و بدون شک همینطور هستش.. خدا رحمتش کنه..

/weblog/file/img/m.jpg
منصور در تاریخ : 1391/9/21/2 - - گفته است :
آرزوی موفقیت و شادکامی در تمام موقعیتهای زندگی و موفقیت در درس و دانشگاه از اینکه نسبت به موطن و زادگاه خود اینگونه می اندیشی تقدیر و تشکر ویژه از شما دارم. سلام مرا به زروند و تمامی اهالی زروند که از روستاهای خوشنام نیشابور می باشد برسانید. یاعلی خدا یار و نگهدار شما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: